.

קבלו תכנית הכשרה מואצת

ובה כלים יוצאי דופן להורות אפקטיבית

איך חשוב להתמודד עם  התנהגות בעייתית  
של ילדים, שהיום עושים לך בית ספר

אל תחכי , הצעה בלעדית מסתימת....

0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
24 24 24 24
2 2 2 2
2 2 2 2
2 2 2 2
4 4 4 4
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
24 24 24 24
2 2 2 2
2 2 2 2
2 2 2 2
4 4 4 4
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0

אם תמיד תהית מה בדיוק עושים כדי שסוף סוף הילדים יקשיבו לך, ויתיחסו לבקשות שלך ברצינות בלי צעקות וויכוחים
יכול להיות שזו ההזדמנות שלך לגלות..

אבל לפני שאני אסביר לך איך בדיוק - קראי את זה:

  • אם התנהגות הילד שלך היום יכולה לפוצץ אותך מעצבים
  • אם יש לך לפעמים תחושה, שמתייחסים אליך בבית בזלזול,כאילו היית אוויר?
  • אם מרגיש לך שניסית כבר כמעט כול שיטה, והילדים עדין
    עושים מה שהם רוצים ולא מקשיבים למה שאמרת להם ?
  • אם את רואה איך הסבלנות נגמרת לך והכעס משתלט ?
  • אם יש לך תחושה כואבת שמה שקורה עם הילדים גם מפורר
    את הקשר בין אבא ואימא?
  • אם הכאב בוער,כי עד היום לא מצאת מה עוד אפשר
    לעשות כדי להשפיע על הילדים בנחת?

בשורות הבאות, יתגלה לך בדיוק למה זה קרה

והכי חשוב - איך אפשר לשנות את זה כבר מהיום.

 

תראי... 

 

כאימא בתחילת הדרך ידעתי שאני עושה משהו לא נכון.

כשלא קיבלתי  מהילד שלי את מה שרציתי נכנסתי לקריזה,
צעקתי כמו משוגעת

(כן כן אני), וכשלא התייחס- אפילו הכאבתי בעונשים
כדי למנוע ממנו את מה שהוא אוהב

 

אז חשבתי שאולי יש בעייה לילד שלי....

 

כי לא הבנתי למה על כל דבר יש מלחמה בבית.

התיעצתי עם מומחים, ושלחתי את הילד לאבחון

והתוצאה ממש לא הפתיעה אותי, האבחון אמר את שלו

לילד שלי אכן יש  בעיה אמתית של קשב וריכוז...

טוב , אז הבנתי שיש בעיה 

ופעלתי כמו שהמליצו...

 

וזה לא בדיוק השתפר

מה ששיגע אותי עוד יותר היה  לקבל את העובדה,
שכמחנכת בתיכון אני מצליחה להשפיע 

אבל בבית - כל מה שעשיתי לא  עבד 

 הביקורת העצמית הרגה אותי,

והכי חשוב

אם כל זה מוכר גם לך , ואת רוצה להתמודד ביעילות עם בעיות ההתנהגות 

יש דבר אחד שחובה עליך לדעת ולעשות,

והוא שונה ממה ש 98% מההורים חושבים ועושים, ולכן הם סובלים

מהקשיים והבעיות שהילדים מערימים עליהם בכול יום

זה לא הדיבור 
שאנחנו אומרים משפיע על ילדים,

גם לא הצעקות

אלא הפעולות שאנחנו עושים​ כהורים בעקביות

למרות שהמציאות היומיומית כשהילדים "לא סופרים אותך"

היא קשה ומרגיזה,

למרבה המזל, על ידי ביצוע כמה אסטרטגיות פשוטות,

את יכולה להימנע מרגש כועס, מצעקות,  בלי נדנודים

לעבוד עם ילדיך ולנהל בשלום, בכבוד ובאהבה

את  היחסים, כך שהם ירצו להקשיב לעשות 

שיתנהגו אליך בכבוד, ויעשו את מה שביקשת מהם.

היכולת הזו קשורה באופן ישיר לפעולות התגובה שלך לילדים. 

והנה החלק הטוב

הנקודות המרכזיות של כל הדו"ח המחקרי הזה הן שלוש:

1.  להפוך את ההורות שלך לאפקטיבית יותר בזכות
     פעולות פשוטות שמתוכננות היטב מראש 

2. להצליח לשכנע בנחת את ילדיך להקשיב לך ולעשות את מה שביקשת מהם 

3. להפוך אותך להורה שטוב לו, שילדיו מעריכים אותו,

רוצים להקשיב לו וגאים בו

אם רוצה לדעת איך זה באמת עובד תמשיכי לקרוא

כל זה די שונה ממה שאת מכירה

מכירה את זה שסדנאות להורים,
פגישות יעוץ אצל פסיכולוגים, אבחונים למיניהם,
טיפול משפחתי או טיפול רגשי
ידרשו ממך לשלם בין 4,800-6,200 .
(400
ש"ח שעת טיפול וצריך בין 10 ל 12 פגישות)

ולא דיברנו כאן על המחיר הכבד שאת משלמת,
כשהילד שלך עושה בלגן בבית הספר,כמה היה עולה לך
הפסד של ימי עבודה ?
בין 2000 ל 4000 ש"ח לשנה?

כן

כדי להגיע לבית הספר לקחת את הילד ,
או להגיע לשיחה כדי לשמוע את התלונות שיש למורים ולמנהל,
או גרוע מכך
שלילד שלך אין מקום בבית הספר בגלל ההתנהגות שלו.

אין ספק שהפחד, שמא הילד יכנס למסגרת מיוחדת
בגלל התנהגות שהולכת ומדרדרת,
התנהגות שאתה רואה כל יום בבית,
כשאת לא מצליחה לומר לילד דברים,
ולא מצליח להניע אותו לפעול ולעשות,
גובה מחיר רגשי עצום לא ככה?

ואז מתן שעורי עזר, שהיה עולה לך עוד כ 4000 ש"ח לשנה

אז הקושי שיש לך היום עם הילד שלך
יכול גם לגבות ממך מחיר כלכלי כבד של מינימום 15,200 ש"ח בשנה

כדי שגם את תוכלי ללמוד וליישם מיד אצלך בבית.

 יצרתי  תכנית הכשרה מואצת - "הזרקה לווריד"

והיא לא עולה 15,200 ולא 5,800 שקלים,
וגם לא 3,000 שקלים 

באופן מפתיע,  בימים אלה לקראת החופשה


כל מה שתשקיעי בה עכשיו כשההצעה הזאת נמצאת בתוקף הוא:

במקום המחיר הרגיל 1330

 133  3 בלבד. 

  אז איך זה בעצם עובד?

הידעת שהמפתח לחינוך נמצא אצל הילדים.

נשמע לך מופרך?

בוודאי, כי עד היום אנחנו בטוחים שההורה הוא המבוגר שיודע,
 מה הילד שלו צריך לא ככה?

אז לא!

בואי תשמעי
מסתבר שהילד שלך הוא המומחה לעצמו, ודרך ההתנהגות שלו
הוא המדריך שלנו , כמו שכתוב בספר משלי :
"חנוך לנער על פי דרכו גם כי יזקין לא יסור ממנה" (משלי כד, ו).

ולכן ההשפעה שלך על ילדיך אינה קשורה לדיבורים שלך,
ולא להסברים שלך. בטח לא לאיומים או לעונשים ....

לעומת זאת,

ההתנגדויות והחוצפה של הילדים בכול גיל -
הם, ממש קשורים לדיבורים ולהסברים שלך

ובוודאי לטון הדיבור שלך?

 

כן...

אני יודעת שזה מפתיע ונשמע קצת מוזר, אבל

ראית את זה?

כאשר התנהגות הילד החוזרת על עצמה
( בכי, צעקות, ויכוחים, עקשנות, חוצפה ועוד..)

היא למעשה דרכו של הילד.
נכון שהוא אומר שלא בא לו לעשות את מה שביקשנו.

דבר קריטי שכדאי לזכור:

ילדים יקשיבו למשהו - ויעשו - כשיש להם אינטרס לעשות זאת.

למה הכוונה? בואי תראי

ילדים לא מתנהגים כי הם אוהבים את הוריהם;

ילדים מתנהגים כי זה לטובתם להתנהג.

ואז, באופן אוטומטי הכנסנו את ההתנהגות הסרבנית
(דרכו של הילד) לתבנית של "בעיה"...

המשפט: "לילד יש בעיה" מוכר לך נכון?

 

 עכשיו תראי

מכירה סביבך את ההורים שמצליחים להשפיע
על הילדים שלהם ?

הורים, שמילה שלהם היא מילה בבית, כי הילדים
עושים את מה שביקשו מהם?

ואת עצמך - תקועה בהרגל שלא עובד? 

 

באופן איסטינקטיבי הכעס משתלט....

את מגיבה בצעקות, באיומים,

ולמה?

כי את רוצה לראות שהילדים מצייתים לך?
אבל
זה לא קורה.... את חשה חוסר ביטחון?

 

את רוצה לראות שהילדים מצייתים לך?

זה לא קורה.... את חשה חוסר ביטחון?

יש לך ההתלבטויות או ספקות? "אולי אני מגזימה?",

"האם זה בסדר לדרוש מהילדים דברים כאלו?",

"אולי אני קשוחה אתו?"

ואז, הילדים מפעילים עליך את מלוא הכוח

(בבכי, בצעקות..) כדי להניא אותך

מהבקשה או ההחלטה שלך?

 

אז מה עשה את ההבדל?

תגידי,

חשבת על מה שעושה את ההבדל הזה בחיים של הורים? 

 

זאת לא תמיד אינטליגנציה, כישרון או התמדה...
הרי זה לא שהורה אחד רוצה להצליח והשני לא.

אז מה התשובה?

ההבדל נמצא במה שכל הורה יודע, ואיך הוא או היא
משתמשים בידע הזה כדי לחנך 
ולכוון את  הילדים.

וזאת בדיוק הסיבה שאני יצרתי  את תכנית ההכשרה המואצת


כי זאת כל המטרה של התכנית הזו:

 לדעת איך מפסיקים לצעוק ומתחילים בתקשורת


 כאן תקבלי:

כלים פרקטיים שיעזרו לך לפצח את האתגרים שיש לך היום עם הילדים
בשילוב הדרכות חיות להורים
ודוגמאות מוכחות 
שהוכנסו לנוסחאות  פשוטות,
שאי אפשר לטעות בהן.


כלים שניתן לחבר להורות שלך ולהרוויח
        תקשורת טובה
יותר עם הילדים.

כלים שתדעי איך לשכנע את הילדים
        ולהניע אותם לפעול בהתאם למה שרצית

תבנית שמלמדות אותך מה לעשות ,
       איך לפעול אחרת בשעות הקשות

כשהילדים יכולים להוציא אותך מדעתך.

תבניות פעולה שנותנת לך דרך לבנות הרגל חדש -
תגובה אוטומטית חדשה

 

ועכשיו...

את בטח שואלת את עצמך "איך כל זה קורה בדיוק...?"

 

 

אז ככה

חוסר ההקשבה של ילדיך למה שביקשת מהם -
אינה אומרת שהם לא מקשיבים - הם מקשיבים!

ואת?
האם את מקשיבה?

השאלה היא איך מצד אחד- לפתח את היכולת להקשיב
לדרכו הייחודית של הילד שלך בלי לתייג אותה כבעיה?
ומהצד האחר - להצליח לשכנע את הילד שלך שהוא בעצמו ירצה
לשתף אתך פעולה בנחת.

חשיפה: יש דרך טבעית להתפתח ולהתקדם

 

האמת, לא צריך להיות חוקר גדול כדי לדעת שהדרך הטבעית
להתפתח ולהתקדם נעשית תוך כדי התבוננות וחיקוי.

פעוטות בני שנה הרבה לפני שמתחילים לדבר כבר
מתבוננים בסביבה מחקים ומעתיקים את הפעולות
של המבוגרים בבית,

וכולם מרוצים לראות שהפעוט מצליח.

 

למה זה כך?

הנטיה הטבעית שלנו היא לחשוב שכריזמה
ושכנוע הן מתנות מולדות

שניתנו לאותם בודדים ויחידי סגולה -
בעלי הניצוץ הזה בעיניים

שמסוגלים בהינף יד לסחוף אחריהם 

תתפלאי לשמוע, שזה ממש לא כך, להיפך

- הם נולדו עם זה כמוך וכמוני - 

אז מה יש לאותם הורים ש..."יש להם את זה"

והם מצליחים לסחוף אחריהם בהתלהבות את הילדים שלהם.

מהו אותו "זה"?

מהי אותה "נוכחות" מה מיוחד באופן שבו הם פועלים?

התשובה לשאלות אלה ואחרות טמונה בסגנון המנהיגות 

כבר אריסטו,
פילוסוף יווני חשוב שחי במאה ה-4 לפני ספירת הנוצרים, כתב :

"היכולת לראות אחרים ולעשות את מה שהם עושים -
הוא קריטי עבור הלמידה האנושית ופיתוחה,

האדם הוא היצור המחקה ביותר בעולם, ולומד תחילה בחיקוי"

 

זה מנגנון בסיסי הקיים בטבע

אנדרו מלצוף פרופסור להתפתחות
ומנהל המרכז האמריקאי לחקר המוח והלמידה
באחד ממחקריו הגיע למסקנה
ש"התבוננות וחיקוי הם דרך הטבע של העברת התרבות".

"זה קורה באופן טבעי במגוון של הגדרות,
כגון ללמוד לנגן מוזיקה וספורט,
או כאשר אמא מלמדת את הבת שלה איך לקשור שרוכים שלה.
האם קושרת שרוך והילד עוקב אחריה, לומד לחקות את הפעולה".

 

בשנת 1977 הראה מחקר שנעשה על תינוקות,
כי כבר לתינוקות יש היכולת ללמוד התנהגות
מתצפית על פעולות של הורים.

הממצאים הראו שכבר תינוקות בני שבועים עד 3 שבועות
מתבוננים בקפידה במעשי המבוגר ושומרים אותם בזיכרון.

 

מה יש בפעולות שאין במילים?

המילים וההסברים מדברים על מה שחשוב לנו,
מדברים על מה שאנחנו רוצים,
בעזרתם מתכננים תכניות ולא תמיד מבצעים 
מבטיחים הבטחות לעצמנו או לילדים ולא תמיד מקיימים, 
אומרים דבר אחד ומבצעים דבר אחר.

מסתבר

שאם את רוצה שהילדים יקשיבו לך

את צריכה  לומר משהו ששווה להקשיב אליו.

ראית כבר שילדים לא מקשיבים להטפות מוסר?

הם לא מקשיבים לפקודות

הם גם לא מקשיבים לתיוגים

והם גם לא מקשיבים לקריאת שמות או להאשמות.

ו...

הם כבר לא מאמינים לך

ראית למה חשוב להפסיק לדבר ולהסביר?

 

בעוד שהפעולות שלנו הן מדויקות.

הן הביטוי המלא לערכים שחשובים לנו,
והערכים הם מפת הדרכים שלנו,
שמכוונת אותנו להגיע לתוצאות שאנחנו רוצים
בתוך כול הבעיות היומיומיות.
 

כשפועלים בלי לדבר ובנחת נותנים דוגמה אישית
משדרים אמונה וציפיות גבוהות לילדים
הפעולות  המדויקות מבטאות את הבטחון שיש להורים  בעצמם ובילדים.

כתוצאה מכך, הילדים מקבלים את ההורה ללא תנאים,
לומדים את עמדותיו ואמונותיו כנכונות,
ולרוב מצייתים לו ברצון.

החלטת למקד את תשומת הלב בפעולות שלך,
וחזרת עליהן שוב ושוב במקום לדבר ולהסביר,
שני דברים מדהימים קורים:

 

1. הפעולה שומרת את תשומת הלב שלך
   להגשים את המטרה בהתאם לערכים שחשובים לך,
   ואותם 
ביקשת ללמד את ילדיך,
   למרות הכעס והבכי שיכול להגיע מצד הילדים.

 

2. הילדים, שצופים ומתבוננים בך 24/7 רואים
    את הנחישות, העקביות ויכולים לומר לעצמם,
   "טוב, אם הורי יכולים לעשות 
 את זה בנחת,
    א
ני גם יכול לעשות את זה.
    "הם יתאמנו ויאמנו את עצמם,ויחזקו דרך הנסיון את דרכם. 

    הפעולות שלנו שבאות ממקום רגוע
    הן ההוכחה שניתן לעשות זאת.

אז רגע
איפה הכול משתבש?

אני יודעת... זאת לא שאלה פשוטה

שהרי

אם זה כל כך פשוט , אם כך הטבע פועל,
אם אנחנו גדלנו כך מילדות

ואם זו הדרך הטובה ביותר והאפקטיבית ביותר

אז כהורים שאחראים לחינוך הילדים שלנו,
ורוצים לאמן אותם לחיות את החיים האמתיים

למה אנחנו בוחרים לדבר ולהסביר במקום פשוט
לפעול  בנחת ולעשות את מה שחשוב לנו ללמד?

 

ברשותך תני לי לומר לך משהו

האשמה איננה בך!

ואם עד עכשיו כולם אומרים אחרת

הגיע הזמן שתשמעי את האמת. וזהירות!
היא עלולה ל"זעזע" אותך.

בואי תסתכלי

איך ליקויי למידה , בעיות רגשיות, ובעיות התנהגות

הן כיום "הלהיט הגדול" של מערכת החינוך?

האם זו לא עובדה מוזרה עוד יותר?

איך זה שהקשיים והבעיות שיש לנו עם הילדים,

יצרו תעשייה שלמה של מאבחנים ו....
אבחונים דידקטיים ופסיכודידקטיים,

מטפלים רגשיים, תרפיסטים,

יועצים, וועדות השמה  ועוד...
במטרה לפתור את הבעיות של הילדים -

 

האם זה מצליח?

 

מסתבר שלרוב, הפתרונות הללו מוכחים כלא עובדים!

וזאת כנראה הסיבה שאת כל פעם נכשלת
ולא מצליחה להביא את הילדים שלך להקשיב
ולעשות את מה שביקשת מהם,
למרות שאת מנסה כל מה שרק אפשר.

אחרת, אני מאמינה שלא היית קוראת את המילים האלו עכשיו....

הנה הסיבה למה זה לא עובד

המחשבה שהכול יכול להתנהל בדיבורים היא מוטעית.

 כהורים אנחנו מכוונים ילדים לדבר,
 להסביר ונותנים לדיבור עדיפות.

אכן למילים יש ערך חשוב,

אלא שהמילים תפסו את מקומן של הפעולות. 

יותר פשוט ,יותר קל , ואפילו יותר נוח לדבר להסביר,

לצעוק על האחר מאשר לפעול ולעשות בעצמינו.

 

באופן טבעי בני האדם פתחו הרגל לחפש
את הדרך הנוחה והקלה,

לא בהכרח הנכונה והיעילה.

 

לכן כבר חכמים הבינו שיש כאן קושי ובעיה
ודאגו להתריע

"אמור מעט ועשה הרבה" מוכר נכון?

ו..."סייג לחכמה שתיקה" מוכר גם כן נכון?

הסייג המשמעותי ביותר של האדם החכם
הוא יכולתו לשתוק,

לעצור מעט להתבונן לפני שמטיפים או מסבירים,
מה שיכול לתת לך לפעול אחרת ,

מתוך הקשבה והבנה את דרכו של הילד
שהיא תמיד שונה משלנו, 
לעצור מעט ולבדוק אולי טעה?

מוכר לך? 

 

בואי נראה...

מה הילדים שלך לומדים על דרך השכנוע שלך?

אם עד היום האמנת שכדי ללמד את הילדים
איך נכון להתנהג -

חייבים לדבר ולהסביר להם,
שהם לא בסדר, או שככה לא מתנהגים ?

וכשאיבדת את הסבלנות שלך,
התחלת לצעוק עליהם לאיים או להעניש,

כדי ללמד אותם איך צריך להתנהג?

וקיווית שסוף סוף זה יביא לך את הפתרון לבעיה

 

אז...

אלה בואי תראי מה הילד שלך רואה היום? 

 

רגע לפני.......

תקשיבי לאלברט בנדורה (1977)
פסיכולוג וחוקר מרכזי בתחום הפסיכולוגיה החברתית.

מחקריו מראים בצורה הכי פשוטה למה הילדים הם
יותר עקשניים יותר סרבנים מתווכחים וצועקים.

בנדורה ועמיתיו הוכיחו,
כי בצפייה של הילדים ובהתבוננות שלהם בתוקפנות
או בהתנהגות אגרסיבית הם לומדים לחקות
ב- 4 שלבים ומיצרים הרגל.

 

הבנת את הכוח של החיקוי?

 

אבל, יש דרך החוצה מהמציאות האכזרית הזו

 

ולפני שאני חושפת אותה בפניך, חשוב לי להבהיר משהו:

הילדים שלך - הם לא בקטע של לשמוע אותך, 
מה שמעניין אותם זה הם עצמם

 

ובגלל זה?

מי שמבין את מה שאני הולכת להסביר עכשיו?
יכול להרוויח בענק.

 

תכנית ההכשרה המואצת 

 תגרום לך להבין שאת היחידה שיכולה לעזור לילדיך

כי

אם יש לך רצון ללמד את ילדיך ערכים חשובים כמו:
אחריות, עצמאות, סבלנות, ועוד....

את תצליחי לעשות זאת  תוך ימים 
ולתת לך ולילדיך חיים רגועים ומאושרים

שמגיעים לך כהורה  שקורע את עצמו ועובד
כדי שהמשפחה תהיה מאושרת .

 

את שואלת איך ?

 

פשוט

מפסיקה לראות בילד שלך בעיה שיש לפתור
מפסיקה לדבר על הערכים, מפסיקה להסביר ולדרוש
שהילדים יתנהגו לפי הערכים החשובים לך,

ומתחילה לתכנן את הפעולות שלך 

ופועלת בדיוק על פי הערכים שחשובים לך .

 

הילד יראה אותך רגועה וסבלנית,
יראה איך באחריות את מצליחה 
לפעול(לא תלויה בתגובות שלו) , מכבדת,  מאורגנת וכו.. 

יחקה את הפעולות ויפנים את הערכים, ואת הדרך שלך.

 

כי כשאת פועלת בלי לדבר הילד שלך רואה,

 

הורה נחוש, שיודע בדיוק מה רוצה ופועל בנחת.

הורה רגוע, שלא מתרגש מ"מניפולציות רגשיות"
                 ומהתנגדויות של הילדים

הורה שאכפת לו ופועל ומכוון בשיטתיות בנחת ובאהבה
                  גם כשהילד מתנגד: בוכה, מסרב, מתפרץ...

הורה עניני, שעומד מאחורי המילה שלו, ופועל בנחת ובאהבה
                  בהתאם לתכנית שתכנן מראש גם כשקשה.

הורה שמלמד באסרטיביות ערכים שחשובים,
                   כלים חשובים, ומאמן במיומנויות החשובות,
                   שמראות לילד שאפשר להשיג מה שחשוב
                   למרות קשיים בלי להתפרץ וגם בלי לכעוס.

הורה שמח שטוב לו  

הילדים שלך אוהבים אותך.

סומכים עליך

מקשיבים לך

קראו את מה שיש להורים לספר.

בזכות הגישה שלך, דבורה, נהייתי מודעת להתנהגויות שלי. אני מבינה מדוע הילדים מגיבים בכעס, ויודעת מה לעשות כדי לפעול באסרטיביות בלי כעס.

היום מתכננת את הפעולות מראש  ונהנית 

איריס כהן

בזכות התכנית שלך - הכלים הפרקטיים, וההתייחסות האישית שלך למדתי להיות מנטור גם של הילדים שלי בבית, ולהצליח לכוון אותם כמו שאני רוצה.

וכגרוש למדתי להתמקד במה שקורה אצלי בבית, ולא להתערב במה שקורה אצל גרושתי . לחץ אדיר ירד ממני

והיחסים השתפרו גם עם הילדים וגם עם הגרושה שלי.

 

ד"ר יניב זייד

קיבלתי זווית חדשה להסתכל על חינוך הילדים ודרך פעולה להקניית הרגלים חדשים בבית

 

בדרכך הייחודית והמעשית, הצלחת לפקוח לי את העיניים ולסייע לי להכניס שקט ושלווה גדולים יותר בהתנהלות היומיומית שלי גם מול הילדים וגם באופן כללי במשפחה.

 

ד"ר אמיר קוליק

 דבורה,
מאז שהכרתי את השיטה שלך, הגישה החינוכית שלי השתבחה

אני מוצאת עצמי יותר יצירתית, יותר סבלנית.

היום אני יותר מתכננת את הפעולות שלי, הרבה יותר נינוחה שלווה ונעימה, ונהנית מההורות

נופית רשף 

 

 אני כל הזמן מנסה לחנך את ילדי בהסברים, וכשלא הלך הרמתי את הקול . רוב הזמן כשהילדים התחילו לבכות ויתרתי ונתתי להם לעשות מה שהם רוצים.


ממך דבורה למדתי כמה שפחות לדבר, ולפעול אחרת, להיות עקבית.

היום אני לא צועקת על הילדים, פועלת באהבה , מתכננת את מה שרוצה להשיג, ויש לי יותר זמן גם לעצמי, הילדים פחות בוכים, מקשיבים לי ומשתפים איתי יותר פעולה.
 
ריבקה מוסייב
 
 

השינוי הזה לא הגיע משום מקום

ממש לא. הוא הגיע כי הם למדו לחבר להורות שלהם
כלים פרקטיים שעובדים עבורם ועבור הילדים.

ואת...? איך את משפיעה על הילדים שלך?

ומתי את באמת רוצה להתחיל ?

או במילים אחרות..."עכשיו הזמן להציג לך

את תכנית ההכשרה המואצת שכאן 

אבל תכנית ההכשרה המואצת היא סדנה בוידיאו 

שהתחילה ככנס מוצלח ביותר להורים, שהיה למעשה סדנה אינטראקטיבית 

נבחרו בו הכלים החזקים והבדוקים ביותר

שכול הורה יכול ליישם, לשנות כיוון ולהצליח
כבר תוך 24 שעות לראות תוצאות

 

הכנס  הזה צולם במלואו - כולל סיפורי הצלחה של ההורים

כולל השאלות שנשאלו, וההדרכות שנתתי תוך כדי הכנס,

והיום הפך לסדרת שעורים אינטרנטיים

בעזרת הפלטפורמה המקוונת שלנו

את שולטת בקצב הלמידה שלך כך שתוכלי להתקדם מהר או לאט

 לעצור את ההתקדמות שלכם כולהמשיךבדיוק במקום בו הפסקת.  

תוכלי לחזור על העקרונות שוב ושוב

כי יש לך את הקורס לתמיד.

אז מה את הולכת לקבל בתכנית ההכשרה המואצת 
להורה שהילד עושה לו בית ספר?

6 עקרונות בסיס - בוידיאו
קובץ PDF של המצגת 

ללמד הקשבה

איך מפסיקים להיאבק, להתווכח ולבקש מהילדים שוב ושוב?

ומקבלים יותר הקשבה ויותר שיתוף פעולה - אחשוף בפניך מהן הדרכים שיביאו את הילדים לרצות להקשיב, ויהיו לך כלים פרקטיים ליישם מיד

 

להציב גבולות

הצבת מטרות וגבולות בשיטה מדהימה שהוכחה כעובדת ויעילה

אגלה לך מה חשוב וחובה לעשות כדי להצליח בקלות להציב גבולות. בסוף התכנית יהיו גם לך העקרונות והשיטות הבדוקות, להצבת מטרות חינוכיות ערכיות, שחשוב לך מאוד להשיג.

 

לנהל כעס 

מתח, כעס, צעקות, איומים ועונשים. איך לא חוזרים להרגלים ישנים: דרך מפתיעה לשינוי שמצליח

איך זה אפשרי גם עבורך להיפטר מהתנהגויות ותגובות שאינך רוצה, ולהחליף הרגלים ישנים מזיקים ופוגעים בהרגלים חדשים .

 

ללמד אחריות

איך מלמדים ילדים להיות אחראים יותר.

מהי הנוסחה שתאפשר לך וגם לילד שלך לרצות לקום בבוקר, לרצות ללמוד ולהכין שיעורים

 

 

 לעודד את הילדים לחשוב בצורה עצמאית,

איך להתמודד  עם בעיות ולמצוא פתרונות,
תוך כדי  חיפוש אחר רעיונות חדשים ושונים.

איך לפתח את היכולת העצמית של הילדים, להבין ולפתור בעיות עתידיות.

 

 

וזה לא הכול

כדי להצליח להטמיע את העקרונות בגישה החדשה

עכשיו,  הוספתי לך גם 2  בונוסים 

תכנית בוידאו אונליין

  • העקרונות שחשוב להכיר כדי לגדל ילדים מאושרים
  • המיומנויות הנדרשות לכל ילד כדי שירצה ללמוד ולהצליח בחיים
  • EBOOK איך מגדלים ילדים מצליחים בזכות עצמם למרות קשיים ולקויות למידה
  • הצהרות חיוביות -שעוזרות לילדים להאמין בעצמם 

במהלך השנה הסכום של התכנית הוא

390  ש"ח


ועכשיו
החלטתי להוסיף אותו כמתנה לרוכשי תכנית ההכשרה

ל- 8 הראשונים
שיחת הדרכה אישית

ב-ZOOM

שיחה אישית בשווי של 480 ש"ח

ל - 8 הרציניים
שמקבלים החלטה מהירה- תנתן
במתנה

 מטרת השיחה

  • להקשיב לקשיים המיוחדים שלך
  • ביחד לתכנן את הדרך שלך כדי להצליח לפתור את הקשיים שיש לך היום בבית
  • טיפים שיעזרו לך לקבל תוצאות מידיות

במקום  1330 ש"ח

ההשקעה שלך בימים אלה - 399  ש"ח בלבד

ואיך אני מקבלת גישה לתוכנית? 

כל מה שאת צריכה לעשות עכשיו זה ללחוץ על הכפתור

למלא

את טופס ההצטרפות ממש כאן למטה,

להכניס את הפרטים שלך ולקבל גישה

מיידית ל"תכנית ההכשרה המואצת"

היא תישלח אליך אוטומטית למייל.

בלי דמי משלוח,

בלי לחכות שנייה אחת

שאלות ותשובות

הלכתי להמון טיפולים ויועצים, שום דבר לא עזר לי, למה שזה דווקא יעזור לי?

בואי תראי...

העובדה שהלכת לטיפולים, ליועצים, או השתתפת כבר בסדנאות להורים,
רק מוכיחה את הרצינות שלך, את האכפתיות שלך .

הורה שממשיך לחפש אחר הפתרון שעובד עבורו, ולא מתייאש,
הוא הורה שמאמין שימצא את הדבר שמבקש.

אז לפי מה שאני מבינה, דווקא בגלל זה, התכנית הזו יכולה מאוד לעזור לך.
היא שונה ממה שהכרת עד היום, יותר ממוקדת, יותר מעשית,

ויתכן שזה הפתרון שאתה מחפש ויצליח להביא לך את התוצאה הרצויה במהירות.

לכמה זמן ניתנת הגישה לקורס האינטרנטי?

 לתמיד!
האמת, שאף פעם לא הבנתי את אלו שמגבילים בזמן
את הגישה לקורס שאנשים רוכשים.
כל הדרכות פתוחות לך מרגע תחילתהתכנית.
כך ניתן ללמוד לשנן ולהתקדם תמיד ולתמיד.

האם באמת הילד שלי יקשיב לי?


תראי
התכנית לא מיועדת לשנות את הילדים. ואיננה תרופת פלא!
אז מה כן?
התכנית הזו נותנת לך כלים פרקטיים וגם הזדמנות
להוכיח לעצמך ולילד שלך
את היכולת שיש לך להשפיע ולחנך את ילדיך בנחת
ולזכות בשיתוף פעולה.

איך?
קל!
הכלים שבתכנית הם מעשיים
השימוש בכלים הללו - יעזרו לך לשנות גישה -
וכשאת תיישמי את הדרך האחרת ותתמידי תראי גם הצלחה מייד.

 

אם אחרי התכנית  ארצה לקבל עזרה אישית אפשר להתקשר?

בוודאי, שלחי אלי אימייל עם השאלה הספציפית .
אני אפרוס בפניך את כול הדרכים והאפשרויות

שאני יכולה לעזור לך. ואני בטוחה שנהנה לעבוד ביחד.

התכנית אינטרנטית, נכון?

כן.  מיד לאחר ההזמנה את תועברי אוטומטית לאתר .

באתר, את תוכלי לראות ולהקשיב שוב ושוב להרצאה .

רכשתי את התכנית ולא הגעתי לאתר החברים! מה עושים?

 

אכן זה יכול לקרות

גם באינטרנט יש לעתים נדירות מקרים כאלה.

אין מה לדאוג!

פשוט שלחי מייל ל-dvoraidan@gmail.com ואשלח לך למייל.

את לינק ההתחברות לאתר החברים 

את מוגנת 100% בכל מצב.

אם אין לך עוד שאלות

מלאי כאן את הפרטים שלך כאן למטה
לחצי כאן על הכפתור 

והצטרפי לתכנית עכשיו

טוב, זה נשמע משכנע
אבל מי את בכלל?


אני מניחה שאת רוצה מידע  שיעזור לך להחליט אם קנות. 
בגלל זה אספר לך כמה עובדות שיעזרו לך להחליט:


ב-40 השנים האחרונות אני מדריכה ומלווה הורים וגם מורים, כדי שיצליחו וייהנו מהשליחות והיעוד שלקחו על עצמם,לגדל ולחנך את הילדים, שהם הדור הבא.

היום אחרי שאלפי הורים ומורים כבר היו בסדנאות, כנסים, וימי השתלמות,
צפו בסרטונים שלי, יש הוכחות חותכות שהגישה, העקרונות,
והכלים השונים, שאני חולקת עם אחרים פשוט עובדים.
אני יודעת שישנם הורים שאם רק יקבלו הכוונה מדויקת,
כלים פרקטיים, והשראה -

חיי המשפחה שלהם יקבלו תפנית יוצאת דופן,
ויצליחו להיות מקור הגאווה, וההשפעה של הילדים.

גם את נכון?



אז למה כדאי לך להקשיב וללמוד ממני?

אז ככה:

בגיל 23 ילדתי את בני הבכור
כך התחלתי את המסע החשוב של חיי,אימא,
באותה שנה החלטתי להיות גם מורה
והתחלתי ללמוד תואר ראשון במקרא ולשון
באוניברסיטת באר שבע וגם תעודת הוראה



עם השנים הרחבנו את המשפחה
נולדו לנו עוד 3 ילדים סך הכול 4 ילדים.
במלוא המרץ תוך כדי תסכולים אכזבות וגם הנאות ושמחות
הכרתי מה המשמעות של להיות הורה ולגדל משפחה.

במקביל פיתחתי את עצמי בכיוון של מורה בחטיבה העליונה.


כבר בתחילת דרכי כהורה וכמורה
הרגשתי שאני חייבת להעמיק ולשפר
את היכולות הבין אישיות והמקצועיות שלי,

ולמה?
ברור היה לי שאם אני רוצה להצליח להשפיע על ילדי ועל תלמידי.
לראות אותם מצליחים למרות כל הקשיים שהיו להם.

אני חייבת ללמוד להשתפר ולהתקדם.


ואילו אפשרויות היו לי כאימא ל - 4 ילדים?
נכון, לימודים אקדמיים
• תואר שני בחינוך של האוניברסיטה העברית בירושלים
• תואר שני במנהל חינוכי של אוניברסיטת בר-אילן
• תואר שני בייעוץ – במדעי ההתנהגות


אבל לא רק
כאימא התחלתי להבין שלהיות הורה לא מספיקה
אינטואיציה, ראיתי איך בלי לרצות אני חוזרת על כול
הטעויות של אימא שלי.
התחלתי לחפש דרכים ושיטות שיקנו לי את הכלים
להתפתחות אישית ומקצועית כמו
• הנחיית הורים מכון אדלר
• הנחיית זוגות של האוניברסיטה העברית בירושלים​
• קורס סופרווייזרים 
• טיפול במשפחה, טיפול קצר מועד במכון
”מעגלים”

זה קרה לפני כ - 40 שנים

השלב הבא היה הדרכה וליווי הורים

בשנת 2007 ייסדתי
את המרכז האינטרנטי להורות כריזמטית.

גיליתי שכך אני יכולה לתת לכול הורה
שרוצה ויש לו מוטיבציה,
ללמוד ולשפר את המנהיגות האישית שלו ושל ילדיו.
ואני היום עושה בשמחה את מה שנועדתי לעשות:
לכוון הורים להעיר את יכולת המנהיגות שלהם
וכך שיצליחו לכוון באהבה ובשמחה את הדור הבא,
למרות הקשיים והאתגרים שבדרך.


פיתחתי את השיטה "מהורה מנוצח להורה מנצח"

שעוזרת להורים שמרגישים שהם מאבדים שליטה בבית
לשפר את השפעתם החיובית וליצור שת"פ מלא עם הילדים
דרך תבניות פעולה מדויקות שנבדקו ונוסו על ידי מעל 3749 הורים



אחת ההצלחות הגדולות שלי היו בין השנים 1989 - 1999
10 שנים של התנדבות בבית מעצר ניצן,
בנוער השרון, במעשיהו ובנווה תרצה.

העבודה עם האסירים והאסירות, מבחינתי זה היה גילוי רב משמעות,
למדתי כמה חשוב לכול הורה, גם כשהוא בכלא להשפיע על ילדיו –
אפילו אם זה קורה בשלט רחוק,
וכמה הוא זקוק לכלים מתאימים ולליווי מכוון ותומך כדי להיות הורה טוב יותר.



מה שהשפיע עלי יותר מכול היה כשהעזתי
לפני מעל- 20 שנים להקים קבוצה להורים
בגן של ילדים אוטיסטיים.

זו הייתה חוויה מלמדת מעין כמוה.
לא היה לי שום רקע באוטיזם,
למרות הכול זו הייתה הצלחה אדירה.


ולמה?
כי למדתי את הדבר החשוב מכול.
שהמומחים בפגישה שלנו הם תמיד ההורים עצמם,
ואני רק מכוונת אותם להשיג את מה שהם מאוד רצו.

ההורים למדו ויישמו שבבית,
גם הם עומדים בפני מומחים - אלה הילדים,
והם מכוונים אותם להשיג את מה שחשוב להם.


עד היום אני בקשר עם הורים מהתכנית הזו –
וקשה להאמין לאילו הישגים הילדים מגיעים
בזכות המנהיגות והכריזמה של ההורים.



ב"צוק איתן" הרגשתי, שאני רוצה לעזור למורים בבית ספר,
שתלמידיו ומוריו היו תחת איומי הטילים והפצמ"רים.

מאז הפרויקט המרגש ביותר שלי הוא
ללוות צוות חינוך בבית הספר
(מנהלים, מורים, מחנכים יועצים)
בתהליך המנהיגות הכריזמטית .


ההתחלה הייתה ממש סיוט.
המורים הביעו סקפטיות מפחידה,
אבל לשמחתי, קיבלו החלטה להתנסות בגישה.


ואז
כיתות שבהם התלמידים הוגדרו כחסרי יכולת
ניגשו לבגרות והתוצאות היו מדהימות.

ולמה התוצאות היו יוצאות דופן?
פשוט

השיטה שלי איפשרה למורים  לעזור לתלמידים
להציב יעדים וביחד בנו את ה GPS ,
למדו לעבוד עם המנגנון הזה והגיעו ליעדים שהציבו לעצמם.

בינינו מי לא רוצה להצליח?
מה שהשליך על המוטיבציה והאחריות
שהתלמידים גילו כדי ללמוד ולהצליח.



עכשיו תראי...
אני חושבת שהידע והתובנות שצברתי לאורך השנים
בנושא חינוך ומנהיגות אישית,
יכולים ממש לעזור גם לך


אם גם התרשמת כך לחצי על הכפתור כאן למטה,
ותני לי את הזכות
לכוון אותך להצליח להשפיע
על ילדיך בדיוק בכיוון שאתרוצה.



נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.